Uudet seura-asut tilattavissa 6.4. asti

25.3.2017

Sovituskappaleet on punaisia, mutta seura-asun väri tulee olemaan musta-harmaa. Tässä harteikas Milan esittelee 128 sentin pusakkaa.

Juntan uudet seura-asut ovat tilattavissa seuraavan vajaan kahden viikon ajan. Puku on musta-harmaa Puma Spirit ja housuiksi asuun tulee Puma team training housut. Housun lahkeissa on pitkä vetoketju.

Asut toimittavan Kajaanin Intersportin mukaan mahdollista on ottaa pusero ja housut eri kokoa. Aiemmista seura-asuista poiketen on mahdollista tilata myös pelkkä yläosa. Puvun selkään tulee seuran logo.

Koepuvut ovat sovitettavissa Juntan painisalilla sunnuntain 26.3. salikisojen palkintojenjaon jälkeen. Ja siitä eteenpäin harjoituksissa torstaihin 6.4. saakka.

Pukujen hinnasto

Lasten koot

koko puku          70,-

yläosa                40,-

Aikuisten koot

XS-XXL               75,-

yläosa                  43,-

Varmista tilausta tehdessä, että koot tulee merkittyä oikein. Tilausta tehdessä annetaan lasku, joka tulee olla maksettu ennen pukujen luovutusta. Puvut pyritään saamaan painijoille omiin kisoihin 29.4. mennessä.