Nallepaini ja nassikat täynnä - painikouluun ja tyttöihin vielä muutama paikka

3.8.2017

NASSIKKAPAININ ELI 6-7 POIKIEN OSALTA RYHMÄ ON TÄYTTYNYT 18.7. TÄMÄN JÄLKEEN RYHMÄÄN ILMOITTAUTUVAT PAINIJAT PÄÄTYVÄT JONOON, JOSTA RYHMÄÄ TÄYDENNETÄÄN.

TÄYNNÄ ON MYÖS SEURAN NALLEPAINIRYHMÄ. MOLEMMISSA RYHMISSÄ VOI HYVINKIN VAPAUTUA PAIKKOJA VIELÄ SYKSYN AIKANA. PYRIMME JÄRJESTÄMÄÄN MAHDOLLISUUDEN PAINIHARRASTUKSEEN KAIKILLE HALUKKAILLE.

Uusien painijoiden ilmoittautuminen syksynn ryhmiin tapahtuu tuolta seuran nettisivujen kautta. Etusivun vasemmalta reunalta löytyy "Ilmoittaudu ryhmiin-osio!, jota kautta homma hoituu kätevimmin.

Vanhojen painijoiden ei tarvitse välttämättä ilmoittautua, mutta ryhmän vaihtuessa on hyvä laittaa vähän muistutusta tulemaan. Nallepainin 6-vuotiaat siirtyvät nassikkapainiin ja nassikkapainista taas 8 vuotiaat painikouluun.