Kisoihin talkooapua ja painijoita - Painijoille isompia seura-asuja

27.3.2019

Juntan juhlakisat lauantaina 27.4.

Lauantaina 27.4. painitaan Kajaanihallilla kolmella matolla Kajaanin Juntan 15-vuotiskisat. Noihin kisoihin tarvitsemme koko seuraväen apua.

Painijoille on hommia joko kilpailijoina tai ottelulistoja kuljettavina lähetteinä. Sivun alareunassa on lappu, jolla kilparyhmän, painikoulun ja nassikkapainin vääntäjät voivat mukaan ilmoittautua. Toivottavasti kaikki painijat ovat mukana menossa, sillä kaikki tapahtumasta kertyneet tulot tullaan käyttämään teidän hyväksi.

Talkooapua tarvitaan kisoihin

Vanhemmista toivotaan apua erityisesti mattotalkoisiin perjantai-iltana ja lauantaina kisojen jälkeen. Tämän hetkisen tiedon mukaan kisapaikan rakentaminen tapahtuu perjantaina kello 18-19.45. Ja purkaminen kisojen jälkeen lauantaina kello 16.30 eteenpäin.

Seuramme naisväki on kisajärjestelyjen kannalta ratkaisevassa roolissa. Apua tarvitaan niin kahvioon kuin ruokailuun. Kahvio- ja ruokailupuolen osalta väkeä kokoilee kasaan seuran hallituksen jäsen Kati Nevalainen. Hänet ja muut Juntan naiset löytää Facebookin salaisesta ryhmästä Juntan naiset. Heittäkää sinne liittymispyyntöä, niin pysytte kärryillä asioista.

Perinteisiin malliin myös leivonnaisia ja arpajaispalkintoja otetaan vastaan.

Seura-asuja saatavilla

Pari kyselyä on tullut talven aikana seura-asuista. Tämän viikon lopulla (22.3. eteenpäin) sovituskappaleita pitäisi olla Kajaanin Intersportissa. Kyseessä ns. asutäydennys, sillä suurella osalla porukkaa edustusasut ovat vielä kunnossa.

Puku on muuten sama kuin nykyinen, mutta on kokonaan musta. Sovittamiset ja maksamiset hoidetaan suoraan Intersportiin. Viikon 14 ajan sovitusasut pitäisi sieltä löytyä kun kysyy Kajaanin Juntan seura-asua. Voi ostaa housut ja yläosan erikokoa. Samoin voi jättää housut ostamatta.  Hinta vielä vähän avoin, mutta ilmeisesti puseron osalta se on hieman alle 40 euroa.

Hinta ja sovituskappaleiden tulo varmistetaan vielä Facebookissa ja seuran nettisivuilla.