Painikoulun treenit ilman lasten vanhempia

12.1.2021

Koska koronatilanne on valitettavasti Kajaanissakin ainakin hetkellisesti kiihtymässä, niin rajoitamme vanhempien mahdollisuutta tulla seuraamaan lasten harjoituksia. Tämä sen takia, että turhilta kontakteilta ahtaassa painisalissa vältytään ja pysytään kaikki terveenä.

Rajoitus koskee erityisesti nuorempien poikien painikoulua (tiistai), sillä muissa treeneissä ei vanhempia ole juurikaan näkynyt. Eli tästä lähtien toimitaan niin, että lapset tuodaan salille ennen treenien alkua (17.30) ja haetaan sitten treenien päättymisen jälkeen (18.30). Lasten tuomisen ja haun yhteydessä suosittelemme vanhemmille kasvomaskien käyttöä.

Paikalla harjoituksissa on kokeneita seuran painivalmentajia, joten hommat siellä kyllä hoituvat. Jos on tarvetta suuremmille painitossuille tai muuta asiaa valmentajille, niin ne toki voi hoitaa, mutta vältetään turhaa oleskelua painisalissa.