Uudet seura-asut soviteltavissa salilla ensi viikon ajan

18.11.2021

Sinisellä mennään lähiajat seura-asujen suhteen. Verkkarihousut ovat mustat ja kokoja löytyy 116 sentistä lähtien. Voi myös ottaa eri senttikoon housut ja takin.

Uusien seura-asujen hankinta on työn alla ja ensi viikon (22.-30.11.) aikana puvut sovitettavissa treenien yhteydessä. Nuorempien painijoiden osalta toivomme äitiä tai isää mukaan sovitukseen, jotta saadaan passelit kamppeet kaikille.

Takin väri ja malli (Stanno Pride) yllä. Housut ovat mustat, joissa vetoketjut sivussa lahkeissa. Takin selkään tulee seuran logo ja etupuolelle seuran sponsorien logoja (vielä pari mahtuu!).

Hinta lasten kokojen osalta on 60 euroa. Kokoja löytyy myös aikuisille, mutta hinta on hieman korkeampi.

Tiedustelut pukuhankinnoista ja sponsoroinnista Pekka Moliis 0407257977.