Väliryhmän ekat treenit tälle syksylle ovat maanantaina 21.8. ja Partasen Harrin painikoulu aloittaa keskiviikkona 23. päivä. Harjoitusajat entiset.
Niin painijoiden kuin muun seuraväen yhteystiedoissa on petrattavaa.
Ykkösryhmä aloittaa väännöt maanantaina 14.8. Väliryhmä ja painikoulu seuraavalla viikolla. Ajat entiset.
Miro, Paiam ja Nabard saivat perjantaina kesätyönsä päätökseen. Pojat olivat kesähommissa Juntan kesäkerhojen vetäjinä.
Partasen Harrin johdolla matkaan lähtenyt leiriläisjoukko on palannut mantereelle. Seuraavassa lyhyesti raporttia:
Juntan painijoiden yöleirillä Rehjassa oli kuulunut outoja ääniä. Kuvia löytyy kuva-arkistosta.
Kuka rimpula? (4.8.2006)
Kuka on kuvassa taustalla näkyvä ohutjalkainen rimpula? Vastaa, palkinnot loistoluokkaa.
Lohtajan lähiöpainileiri päättyi perjantaina hikisissä tunnelmissa.
Maanantaina startanneella Kajaanin ensimmäisellä lähiöpainileirillä on hiki virrannut.
Aber is back (3.8.2006)
Vaviskaa lapualaiset, pelätkää myös Muuramessa. Aber on palannut takaisin Tanskanmaalta.