Tapahtumakalenteri 2024

Alustava kilpailu-. koulutus- ja leirikalenteri 2024

Kuskeja kaivataan ainakin noihin kisoihin, joihin huoltaja-kohdalle on merkitty kysymysmerkkejä. Ilmoittele Pekalle jos olet käytettävissä. Seura maksaa ruuan ja polttoaineet, jos oman kullannupun lisäksi autoon mahtuu kolme muutakin painijaa.

!

Osallistuminen kisoihin riippuu paljon huoltaja- ja autonkuljettajatilanteesta. Painijoita kisoihin nimetessä katsotaan myös sarjojen sopivuutta iän puolesta. Ketään ei viedä turhan koviin kisoihin ja silloin kun ikä natsaa jämptisti kohdilleen on autokyyti kisapaikalle tiedossa. Ja se, missä lukee kaikki, tarkoittaa todellakin KAIKKI.

Lisääkin kisoja toivotaan löytyvän. Kisakalenterista puuttuu vielä pienemmät kisat.

Vuosi 2024
   painijat huoltajattuomarit
 3.2. Juntan juhlakisatKajaanikaikkikrekokaikkikaikki
17.2.Eero Tapio turnausHaukipudasUkko, Miro, Muhammed, Ilian, Elsa, Eino, Väinö.krekoPekka, JoonaOlavi
24.2.Myhi-turnausIlmajokiMarjaana, Veetu Olavi
16.3.Mannin matsitPeräseinäjokiVeetu +?? Pekka,Joonas
13.4.SM-kreko junnutTurkuVeetu Olavi
13.4.Luleå Power GamesLuulajaAapeli, Aukusti, Elias, Ukko, Miro, Ilian, Eino ja Väinö Pekka???
27.4.KLL-painitVaasa??krekoPekka
4.5.Lakeuden painikisatLiminka??