Lauantaina 3.9. ei pidetä treenejä, mutta sen sijaan painitaan perjantaina 2.9. klo 18 alkaen. Tekniikkaa, tekniikkaa..
Viime vuoden tapaan järjestämme Vieskan Voiman kanssa yhteisen painileirin. Tällä kertaa leiri on Ylivieskassa 10.-11.9. Lauantaista sunnuntaihin kestävä leiri pitää näillä näkymin sisällään kolme harjoitusta ja iltauinnin Ylivieskan uimahallilla. Leirille tulee painijoita myös Haukiputaalta ja Perhosta. Koko kilparyhmä osallistuu leirille. Leirikulut painijaa kohden ovat noin 15 euroa, joka maksetaan seuran huoltajalle. Maksulla katetaan ruokailukuluja ja uintireissu. Yöpyminen makuupussissa painisalilla. Tarkempi aikataulu myöhemmin.
Juntan nassikkapaini ja painikoulu ovat juuri tällä hetkellä melko lailla täynä. Ryhmien jonotuslistalla olleille on saatu oman selän paikka painimatolta järjestymään, kun parit nassikkapainijat siirrettiin suoraan painikouluun. Jos painitouhu kiinnostaa, niin pistä tulemaan yhteystietosi. Otamme yhteyttä, jos tilaa tulee.
Juntta Shopista löytyy ajan tasalla oleva lista seuralla myynnissä olevista painitavaroista. Vielä löytyy muutamat seuraverkkarit, joita hankittiin talvella 2011. Seuraavan kerran pukua uusittanee vuonna 2013. Tavarat myynnissä ja kokeiltavissa harjoitusten aikana salilla.
Kainuun Liikunta käynnistää syksyn aikana valmentajakoulutuksia. Jos kiinnostusta löytyy, niin seura maksaa kulut. Myös Painiliiton koulutuksia on tarjolla, jos intoa piisaa.
Ja kesä on siinä mallissa, että lomat on pidetty ja on aikaa painille. Maanantaina aloittaa kilparyhmä, keskiviikkona painikoulu ja torstaina nassikkapaini.
Milad on palannut etelän rantalomalta Iranista. Todistuksena siitä nähtävillä video Miladin voittamasta matsista. Katso viikon video ja pelästy!
Kaikille 110 euron painikausimaksun talvella suorittaneille on paikka varattuna myös syksyn ryhmissä, eikä uusia maksuja mene. Sen sijaan painikoulussa 60 euroa maksaneet suorittavat myös syksyn osalta saman suuruisen painikausimaksun.
Nettisivujen uudistumisen myötä tuonne sivun yläreunaan on ilmaantunut mainosbanneri. Kyseessä on sivuston ylläpitäjän tuottama palvelu, josta aina silloin tällöin muutama sentti ropisee seurallekin. Kannattaa klikkailla banneria..
Juntan johtokunnan kokous pidetään painisalilla sunnuntaina 7.8. klo 19 alkaen. Katsastellaan vähän syksyn kisaohjelmaa ja päätetään keväältä siirretyn talkooillan ajankohdasta. Ja muutakin asiata varmasti on.