Kajaanin Juntta ry - Kainuun parasta painia vuodesta 2004

Ajankohtaista

Pekkaa lukuun ottamatta kaikki muut seuramme tuomarit ovat ensi viikonloppuna tositoimissa. Miro viheltää Rovaniemellä kaksi päivää. Koivusalon Jari ja Stevo ovat puolestaan Haaparannan FILA-turnauksessa Suomen nimeäminä tuomareina. Ja sillä aikaa kun muut viheltelee, niin Pekka talkoilee..
Viimeiset jumppavuorot ovat Kajaani-hallilla tänä vuonna perjantaina 4.12. Ja Pekan ryhmän viimeiset treenit tälle vuodelle ovat torstaina 10.12. Pekan ryhmän harjoitukset jatkuvat sitten tulevan vuoden puolella heti, kun uusi sali on valmis. Tarkka aloitus ilmoitetaan täällä netissä. Helin ryhmän pikkujoulupainit ovat keskiviikkona 16.12. Ja sielläkin treenit jatkuvat vasta uuden salin käyttöönoton myötä.
Sotkamon historian ensimmäiset mestaruuspainit väännetään tiistaina 8.12. Mukaan kaikki syksyn aikana treeneissä käyneet. Kaikille palkinnot! Kajaanilaisista voitaisiin kelpuuttaa mukaan vaikka Juuso, Arttu P ja Pasi eli pojat, jotka eivät ennen kisoissa ole käyneet..
Tasan kello 5.00 starttaa lauantaiaamuna auto kohti Rovaniemen Joulumaa-paineja. Lipposen Markon kuskaamaan auton nousevat Pyry, Santeri, Tomi, Konsta, Heli, Jarkko ja Heman. Ja vielä Miro tuomariksi. Lisätietoja kisoista löytyy lisätietoja painikkeen takaa..
Viiden painijan iskujoukko kävi Liperissä kuukaispaineissa. Voittoon siellä väänsivät paluun molskeille tehnyt Johan Mettala ja elämänsä eka kisoissa ollut Milad Gardinya. Johanin voittamassa sarjassa oli kakkonen velimies Joel. Eka kertaa kilpasarjassa paininut Pyry Lipponen oli kakkonen ja pikkuveli Eetu sarjansa kolmas. Juntta onnittelee!
Kuuslahden Nuorisoseuralla (siilinjärvi) on krekon kisat lauantaina 12. joulukuuta. Lipposen Marko lähtee viemään poikia. Mukaan ovat lähdössä ainakin Eetu, Pyry, Konsta, Santeri ja Tomi. Lisäksi autoon nousee Milad ja Karppiset. Lähtö linja-autoasemalta lauantaina klo 8.00.
2010 kisaohjelmaa (13.11.2009)
Keväällä tunnustaa kisoja löytyvän. Tammikuulla pidetään Kajaanissa myös yhteinen painileiri Vieskan Voiman kanssa, mikäli uudet tilat saadaan siihen mennessä valmiiksi.
Juntan ensimmäisiin painijoihin kuuluva Antti Simi asuu nykyään Jyväskylän kupeessa ja ykköslajina on karate. Viikonloppuna Antti nappasi uudessaan lajissaan hienosti SM-pronssia. Sarjassa oli ollut kaikkiaan 11 kanssakilpailijaa. Juntta onnittelee tunnollista harjoittelijaa ja toivottaa menestystä myös tuleviin koitoksiin.
Nyt alkaisi talkoolaisille olla tarvetta. Maalausta ja paklausta on ainakin tiedossa. Viestitelkää Pekalle, jos on aikaa lähteä jonain iltana/päivänä yhteiseen urakkaan. Itse olen sairaana, mutta hoidan salin ovet auki tarvittaessa.
Niin uusia kuin käytettyjä painitossuja löytyy seuran varastosta. Käytettynä kokoja 32,34,35. Kympillä saapi käypäset tossut. Uusien tossujen hinta 45 euroa ja koot taitavat olla nyt 32, 33 ja 38. Muita kokoja tilaillaan lisää jos ostajia löytyy. Ja yhdet 29 numeron uudet tossut lähtevät 35 eurolla.
RSS ATOM