Ja maanantaina 17.8. käynnistyy Juntan painikausi. Ja treenit alkavat klo 18! Huom. muuttunut aika!
Kajaanissa pidetään painikoulun ohjaajakurssi lauantaina 15.8. Kaksi pätkää matolla ja yksi teoriaa. Välillä seura tarjoo safkat. Kaikki halukkaat mukaan! Sopii myös vanhemmille liikuntapäiväksi, näette mitä pojat tekee molskilla. JA STEVON RYHMÄLLÄ OSALLISTUMISPAKKO!
Kajaanin kevään SM-paineista löytyy ainakin yksi matsi Youtuben aarreaitasta. Kelan Jarkko vääntelehtii siinä Tuffiksen kanssa.
Bongaa Stevo (3.7.2009)
Onko Stevo tuomaroimassa junnujen EM-paineissa? Se selviää oheisesta linkistä, josta pääsee perehtymään vielä perjantaista sunnuntaihin klo 16-19 Georgissa painittaviin EM-paineihin. Lähetys tulee Armenian kautta.
Seuramme irtisanoutuu kaikista epäilyistä, joilla meidät yhdistetään Talebaneihin. Epäilyttävän näköinen kalju ja risupartainen tyyppi on vain naamioitunut Heman. Kesän alussa hän eksyi vain makuulle väärään paikkaan ja pakoilee nyt mustasukkaista poikaystävää. SEURA MAKSAA 10 EURON KUVAPALKKION HEMANIN NYKY-LOOKISTA! Lähetä kuva osoitteeseen pekka.moliis@kajaani.net saat sitten rahat vastausviestissä itsellesi!
Stevo Georgiaan (26.6.2009)
Stevo matkaa lomailemaan Georgiaan. Samassa paikassa lomaili viime kesänä Venäjän armeija. Aika omituinen lomakohde, onnea matkaan. Sitä varmasti tarvitset!
Pekka ja Antti ovat seuran virallisina edustajina avanneet jo uimakauden. Ei muuta kuin rohkeasti uimaan. Painimaan palataan jälleen koulujen käynnistyttyä. HYVÄÄ KESÄÄ!
Kajaanin Juntalle on myönnetty 1500 euroa seuratoiminnan kehittämisrahaa. Rahat tullaan käyttämään ensi elokuusta lähtien ohjaajakoulutukseen ja painitoiminnan käynnistämiseen Sotkamossa. Samoin Kajaanissa pyritään aloittamaan nassikkapainitoiminta.
KLL-kuvia netistä (26.5.2009)
Tästä linkistä pääsee katsastamaan onko kajaanilaisia osunut kameran eteen KLL-kisoissa. Ainakin Konstan komeasta lenkistä ja Santerin välierämatsista on kuvia nähtävillä. Niitä kuvia voi myös tilata kuvaajalta suoraan.
Yhden voiton päässä mitalista olivat niin Santeri kuin Heli viikonlopun KLL-paineissa. Kunnialla hommansa hoisivat molskilla myös Konsta ja Juho.