Kajaanin Juntta ry - Kainuun parasta painia vuodesta 2004

Ajankohtaista

Juntan kesäretki suunnataan tänä suvena Ukkohallaan, jonne on valmistunut Suomen ensimmäinen kaapelivesihiihtorata! Ilmoittaudu Pekalle 28.7. mennessä e-maililla pekka.moliis@kajaani.net tai soittamalla numeroon 0407257977. YLI 20 LÄHTIJÄÄ JO TIEDOSSA!
Ja Nevalaisen Tompalle tulevat Pekka ja Antti tarjoamaan jäätelön. Painija bongattiin viime viikolla Paltaniemessä.
Tästä linkistä löytyy Helsingin Sanomissa vuona 1994 julkaistu juttu maailman parhaasta painijasta. Kannattaa lukea.
Ja Pekan ryhmälle tiedoksi, jotta ainakin Paltaniemessä vesi sikalämmintä. Se jonka ensimmäisenä bongaan tänä kesänä uimasta on tiennannut jäätelötuutin! Minä ja Antti tarjoamme. P.S. tänäkin iltana mennään uimaan...
Stevon pojilla alkaa kesäloma olla päätöksessä. Maanantaina alkaa "kesätyöt" testauksella. Tarkka aika Stevolta!
Juntan painijoiden perinteinen kesäretki tehdään tänä vuonna Ukkohallan suuntaan lauantaina 2.8. Testataan tuolloin porukalla uusi kaapelivesihiihtorata. Ohjelmassa kolme tuntia vesihiihtoa ja saunaa. Radalle pääsyyn ehtona uimataito. Tarkempia tietoja myöhemmin, mutta merkatkaa jo nyt kalenteriin. Vanhempia matkaan "hengenpelastajiksi." Lisätiedot ja ilmoittautumiset Pekalle.
Jälleen Youtuben aarreaitta tarjoaa hienoa kuvaa painista. Asialla yhdysvaltalaiset vapaapainijat.
Muutama kajaanilainenkin on päässyt kisajärjestäjien kuviin. Käväise katsomassa löytyykö tuttuja.
Jos painisalin ympäristö kiinnostaa myös kesäaikaan, niin salin vieressä oleva pieni nurmikenttä on varattu seurallemme maanantaisin ja torstaisin klo 17-18.30. Punttisalista löytyy pari palloa, joten sinne vaan pelaamaan. Vanhimmat painijat ovat vuorollaan "valvontavastuussa". Sateen sattuessa pelata voi sisällä, mutta siellä peli sallittu vain PEHMEILLÄ PALLOILLA!
Netissä on palvelu, jossa voi tutkailla kuinka kovia äijiä tuli voitettua. Muista kirjoittaa nimi oikein, niin saat selville vastustajasi tämän vuoden kisamenestyksen. Koneelta ei löydy aluekisojen eikä seuramme kuukausipainien tulostietoja.
RSS ATOM