Ja tästä lähtien kisareissuilla ei enää perunalastuja ja poppareita syödä. Aineet on pistetty kiellettyjen aineiden listalle, jotta menopelit säästyvät siisteinä. Ja jos karkkipaperit päätyvät auton lattialle, niin kiellettyjen aineiden lista voi pidentyä. Tästä päätöksessä voi valittaa Pekalle, mutta valituksella ei ole mitään vaikutusta.
Melkein 1000 kilometriä tuli vuokra-Mersun mittariin, kun Juntan painijat avasivat krekokauden Sodankylässä. Parhaita otteita esitti Milad, joka nappasi komeasti sarjavoiton. Tiukimman vastuksen antoi seurakaveri Tomi Rusanen, joka jäi tasaisessa sarjassa kuitenkin neljänneksi.
Ja tästä lähtien treenit pyörivät painisalilla ihan syksyn malliin aina koululaisten talvilomaan saakka. Kajaanihallin jumppa jää sen sijaan jo ensi perjantaina 14. tammikuuta väliin kilpareissun takia. Tämän viikon treeneissä jaetaan painijoille uudet painikausimaksut. Maksun suuruus on 110 euroa ja maksu kattaa koko kalenterivuoden.
Sodankylään Pertsan kultapaineihin on ilmoitettu viimeisen kuukauden harjoitusinnon perusteella Milad, Santeri, Konsta, Tuukka ja Tomi. Lähtö perjantaina 14.1. klo 15 linja-autoasemalta. Kisat lauantaina, yövytään yhteismajoituksessa. Painijat hoitavat itse ruokakulut, seura maksaa osanoton ja matkat.
Aloittelijoille tarkoitetuissa painikoulussa ja nassikkapainissa on tilaa muutamalle innokkaalle aloittelijalle. Kysy tarkemmin Pekalta numerosta 040 7257977. Alaikäraja on siinä kuuden vuoden tietämissä. Tytöt olisivat erittäin tervetulleita..
Kajaanihallin jumppa on perjantaina 7. tammikuuta. Sen sijaan 14.1. ei jumppaa ole. Pekan ryhmä aloitteli painihommat jo maanantaina kinkunsulattelulla. Täyteen vauhtiin harjoitukset pyörähtävät 10. tammikuuta alkaen. Ajat ja ryhmät entiset.
Työpöytää joululoman jäljiltä löytyivät pitkään kadoksissa olleet ryhmien treenilistat. Pekan ryhmän ykkönen oli Santeri ennen Tuukkaa. Helin ryhmän aktiivisin oli Anton, joka oli poissa vain syksyn viimeisistä harjoituksista. Stevon ja Markon ryhmän aktiivisimmat olivat Jere ja Eetu.
Pikkuisen vahvat eväät on ollut joulun aikana ainakin Kvistin perheessä. Kun Konsta, Helena ja Santeri olivat nostamassa painoja Kuhmon tapaninpäivän kisoissa, niin Santerin sarja oli 35 kiloa.. Lopeta jo Santeri se suklaan syönti!! Tulokset löytyvät linkistä.
Vilkas painivuosi 2010 on pulkassa ja pulkka joulupukilla lainassa. Kiitos kaikille mukana olleille. Tammikuulla palataan taas asiaan. HYVÄÄ JOULUA!
Vaikka joulu lähestyy, niin salilla kannattaa käydä. Tämän saivat havaita maanantain treeneissä Milad, Santeri ja Konsta, jotka saivat matkaliput Sodankylän kisoihin tammikuun puolivälissä. Jo aiemmin reissun on varmistanut Tuukka. Pari paikkaa on vielä avoinna. Lähtijät Pekka päättää myöhemmin.