Kajaanin Juntta ry - Kainuun parasta painia vuodesta 2004

Ajankohtaista

Pekka on kisareissussa, joten perjantaina 19.3. ei Kajaanihallilla ole jumppavuoroa.
Joensuuhun (ei siis Liperi) ei tunnu lähtijöitä löytyvän niin paljoa, jotta autoa kannattaisi vuokrata. Seuraavat kisat Pekan ryhmäläisillä ovat sitten 27.3. Limingassa. Ilmolaput sinne jaetaan maanantain treeneissä. Kisoja on tulossa lähiviikkoina rutkasti
Talviloma lomailtiin, mutta Joni, Santeri ja Milad olivat perjantaina hiomassa voltteja Kajaanihallin voimisteluvuorolla. Santeri ja Milad heittivät puhtaat bäkkärit lopulta. Jonin ei annettu vielä yrittää, sillä ikäraja taaksepäin kokovoltissa on seitsemän vuotta.. Santerin tyylinäyte näkyy tästä linkistä.
Liperistä pätkähti e-mailiin just äsken kuukausikisakutsu. Kisat ovat jo lauantaina 20.3. Olisiko liperiin 4-5 poikaa lähdössä painimaan? Jos painijat ja kuski löytyy, niin silloin voidaan varata auto. Samana viikonloppuna Heli, Santeri, Tomi, Joel ja Johan ovat Vaasassa. Ilmoitelkaa jo loman aikana Pekalle, jos halukkuutta löytyy. Milad sinne varmasti on lähdössä, mutta löytyykö muita? Olisi muuten Patrikillekin ihan hyvät aloituskisat, vaikka paljon ole vielä paininutkaan..
Talvilomalla aikaa vaikka sumpata. Lumessa. Katso ohjeet viikon videosta.
Kisoja lisää (1.3.2010)
Itä-Suomen alueen kuukausikisat ja avoimet ikäkausipainit täydentävät painikevään ohjelmaa. Samoin muutama painijoista lähtee Vaasan Nanski-turnaukseen. Päivitettyä kalenteria löytyy täältä:
Tukku uusia vanhempia nousi mukaan seuran johtokuntaan sunnuntaina 28.2. pidetyssä vuosikokouksessa. Uuden johtokunnan ensimmäinen kokous sunnuntaina 21. maaliskuuta klo 18 painisalilla. Esillä kansallisiin paineihin liittyvät asiat.
Hiihtolomaviikko lasketaan mäkeä ja pyöriskellään alasti lumihangessa. Painisalin ovet ovat tuolloin säpissä. Sen sijaan perjantain jumppavuoro pidetään myös hiihtoloman aikana.
Muutama lasku näyttäisi olevan vielä hoitamatta. Jos laskusi on hukkunut, niin pyytäkää salilta uusi. Kaikkien painijoiden mukana olisi lasku tämän vuoden väännöistä pitänyt jo kotiin tulla.
Härkösen Tuukka voitti alle kymppivuotiaiden kilpasarjan Haukiputaalla. Konsta sen sijaan loukkasi olkavartensa pronssimatsissa ja palasi Kajaaniin kipsin kera vasta sunnuntaina. Leikata kättä ei kuitenkaan tarvinnut!
RSS ATOM