Kajaanin Juntta ry - Kainuun parasta painia vuodesta 2004

Ajankohtaista

Painikausi 2007-2008 vetelee jo viimeisiään. Huhtikuussa kisaavat junnut ja pojat SM-kisoissaan. Aloittelijoiden kausi huipentuu toukokuussa oikeaan kisarumbaan. Lauantaina 3. toukokuuta Ylivieska, sunnuntaina 4. toukokuuta Sorsakoski ja omat salikisat torstaina 15. toukokuuta. Sen jälkeen vielä 17.-18.5. KLL:n mestaruuspainit Vaasassa. Sen jälkeen kausi onkin paketissa kilpailujen suhteen.
Lauantain Vaajakosken Kohina-paineihin on ilmoitettu seuraava porukka: Jarkko Kela, Valtteri Help, Oskari Haataja ja Ville Mäkeläinen. Tuomariksi Miro, huoltajiksi/kuskeiksi Antti-Jussi ja Malla. Lähtö linja-autoasemalta lauantaina kello 6!
Tampereella EM-kultaa paininut Jarkko Ala-Huikku löytyy viikon videosta. Juntta onnittelee!
Kainuun Energia -yhtiöt ovat lahjoittaneet yhteensä 8 000 euroa Taustavoimaa-apurahoja lasten ja nuorten harrastustoiminnan tukemiseen toimialueillaan. Mahdollisuuksien tarjoaminen virikkeelliseen ja ohjattuun vapaa-aikatoimintaan on tärkeä osa yhtiöiden paikallisesti näkyvää yhteiskuntavastuuta. Kajaanin Juntta ry on yksi apurahan saaneista.
Komeita heittoja löytyy nyt viikon videosta. Katso ja ota opiksi.
Ensi keväänä Kajaanin Juntta isännöi junnujen (alle 20 v.) kreikkalais-roomalaisen painin SM-kisoja. Tänä vuonna vastaavat kisat pidetään Ilmajoella 11.-13.4. Juntasta on ilmoitettu kisoihin Nabard sarjaan 60 kiloa ja Heman 74 kiloisiin. Ilmoittautuneet löytyvät oheisesta linkistä.
Tämän viikon ajan Tampereella väännetään EM-painien merkeissä. Muista seurata kisalähetyksiä. Eikä sen takia, että minä olen siellä kisoja seuraamassa, vaan ihan oppimismielessä. Stevo vetää torstaina Pekan ryhmänkin treenit.
KIITOS TALKOOVÄKI (30.3.2008)
Loppuviikko oli kiireinen, mutta samalla oli mukava seurata sitä, kuinka te lasten vanhemmat olitte joukolla mukana kisoja järjestämässä. Siitä näin puheenjohtajan vinkkelistä lämpimät kiitokset. On hienoa huomata, että olette mukana lastenne harrastuksissa. Kisojen tuotolla pystymme tekemään monta hyvää reissua ja tempausta. Kaikille talkoisiin osallistuneiden vanhemmille järjestetään kauden päätteeksi yhteinen saunailta. Ajankohta löytynee toukokuun lopulta.
Kajaanin Junttaa seuran perustamisesta lähtien edustaneet Paiam, Shamal ja Aber Amiri ovat lopettaneet painimisen. Asian vahvisti seuran johdolle poikien isä lauantaina.
Ja tästä linkistä löytyy vääntöjen tulokset.
RSS ATOM