Painikouluun mahtuu syksyn aikana jälleen uusia painijoita. Ja totta kai kaikki entiset painijat ovat tervetulleita. Ohjeita uudesta lajista kiinnostuneille löytyy täältä. Alaikäraja on 7 vuotta! Maanantaina 18.8 klo 17.30 aloitetaan.
Ja oheisesta linkistä pääsee seuraamaan kisoja livenä netissä. 9 (ja joskus myös 10) kanava näyttää painikisoja.
Ja tästä linkistä pääsee katsomaan huipputuomari Pertti Vehviläisen haaston.
Ja oheisesta linkistä pääsee tsekkaamaan viikon videon. Olympialaisten alla ovat värkänneet ihan hyvän painiliikkeiden esittelyvideon. Kannattaa kattoa.
Juntan painikoulu starttaa maanantaina 18. elokuuta klo 17.30. Mukaan mahtuu muutama uusi painijanalku. Reipas mieli ja yli 7 vuotta ikää ovat pääsyvaatimukset. Lisätietoja ja ilmot painikouluun Pekalle numeroon 0407257977
Ja oheiset otokset on Kelan Timpan käsialaa. Ainakin osa kuvista voisi olla ehdolla vuoden urheilukuvaksi. Kuvia reissusta löytyy myös kuva-arkistosta.
Kesäloman päätösreissu Ukkohallaan oli hieno juttu, vaikka sää olikin vähän kolea. Järvellä päästettiin laudalla ja sisällä lilluttiin porealtaassa.
Seuran tuomareista Stevo on parhaillaan ylituomarina juniorien MM-paineissa Istanbulissa. Aiemmin tänä vuonna tilille on tullut jo kahden olympiakarsinnat. Koivusalon Jari puolestaan oli heinäkuulla tuomarina miesten Pohjoismaisissa mestaruuspaineissa. Istanbulin kisoja voi seurata oheisesta linkistä ihan livenä. Stevo on ylituomarina matolla D.
Tästä linkistä pääsee vesilautailemaan katsomaan jo ennakkoon turvaohjeita. Märkäpuku, kypärä + uimataito ovat pakollisia! Välineet tulee radalta, mutta uimataito on jokaisen henk.kohtainen juttu!
Stevon ryhmä on jo hikoilemista aloitellut, mutta seuran nuorempi kaarti on vielä kesälomilla. Pekan ryhmän ekat treenit on maanantaina 18. elokuuta klo 17.30-18.30. Ja seuraavat sitten torstaina, joten harjoitusajat ovat entiset. Sen sijaan vanhimmasta päästä osa painijoista siirtyy Stevon ryhmään.