Kajaanin Juntta ry - Kainuun parasta painia vuodesta 2004

Ajankohtaista

Muutama rohkea vanhempi on jo ilmoittautunut talkoisiin Juntan kisoihin, mutta lisää tarvitaan.
Juntan kisojen ilmoittautuminen päättyy vasta 26.3., mutta jo nyt näyttää hyvältä. 100 painijan raja voi rikkoontua.
Täältä löytyy viikolla salilla painijoille jaettu kirje. Kirje sisältää tärkeää asiaa myös lasten vanhemmille.
Kuka on ahnein Juntan painijoista ruuan suhteen? Se selvisi viikonloppuna Kemissä.
Oskari on mestari (12.3.2007)
Kajaanin raskaan sarjan ykkösmies Oskari Haataja pisti tuulemaan Kemissä. Kauan nokka ei tuhissut, kun finaalivastustaja oli selällään.
Shamalin terveydentila askarruttaa ennen Kemin paineja. Torstain treenit jäi kuumeen takia väliin. Nyt Tornikujalta on kantautunut tieto, että kaikki on kunnossa. Mutta on jotain pielessä....
Seuran vuosikokous painisalilla sunnuntaina 25.3. klo 18. Esillä sääntömääräiset asiat. Vuosikokouksen jälkeen palaveri ikäkausipainien järjestelyjen tiimoilta. Tervetuloa.
Onko joku hankkimassa trikoita tai painitossuja? Pekalla on muutama pari pienempiä Adidas-trikoita nuoremmalle porukalle. Lisäksi löytyy kerran käytetyt M-koon trikoot.
Juntta mediassa-osioon on skannattu muutama lehtileike lisää seuramme alkuajoilta.
Miro Sidik Ali oli ainoa kajaanilaisvoittaja Haukiputaan Heiton järjestämässä Eero Tapio-turnauksessa.
RSS ATOM