Ensi viikolla eli koulujen syyslomaviikolla kaikki ryhmät ovat lomalla. Ainoastaan perjantaina 28.10. käydään Kajaanihallilla jumpalla.
Painilisenssit 2011 (11.10.2010)
Painiliitto on julkaissut tiedotteen painilisensseistä ensi vuoden osalta. Pienoista nousua näyttäisi olevan kautta linjan. Seuran johtokunta päättää seuraavassa kokouksessaan sisältyykö harrastajalisenssi edelleen painikausimaksun hintaan.
Peräseinäjoella väännetään KLL-mestaruuksista 23.-24.10. Kajaanista lähtee näillä näkymin kolme painijaa kisaamaan. Osanottajalistat löytyvät täältä, ilmoittautumisaika päättyy maanantaina.
Osa paini - osa ei (3.10.2010)
Tuukka, Heli ja Pyry saavat puhtaat paperit Ilmajoen kisoista. Vaikka Pyry sarjassa jäikin kakkoseksi, niin kisat menivät hyvin. Sen sijaan rytmiryhmällä Santeri, Johan ja Joel on vähän pohdinnan paikkaa. Milad hortoili Ilmajoella siinä näiden ryhmien rajamailla.
lokakuussa menee suurin osa perjantain jumpista peruutuksen. Näillä näkymin ihan varmasti jumpataan vain 8. lokakuuta. Mahdollisesti myös perjantaina 29. lokakuuta, siitä ilmoitetaan myöhemmin tarkemmin.
Kaksi komeaa niskalenkkiä takasivat Lipposen Eetulle voiton lauantaina Oulussa. Juntta onnittelee.
Seuran tapahtumakalenteria on päivitetty. Sinne ilmaantui parit vapaan kisat Kuuslahdelle ja Varkauteen. Molempiin tarvitaan aikuista kuskiksi. Kuuslahti 30.10. ja Varkaus 20.11. Kutsuja ei vielä ole tullut, mutta nuot pitäisi olla kisapäivät.
Viikon video on päivitetty. Älkää kokeilko kaikkia liikkeitä kotona ja osaa ei saa kokeilla edes treeneissä.. Mutta montako kertaa siellä pätkässä lyödään Stevon opettamasta käsivarresta? Ekalle oikealle vastaajalle pillimehu tai suklaapatukka seuraavissa treeneissä.
Koskelankylän Riennon kisoihin 25.9. lähtee seuran nuorinta kaartia. Yksi istuin autossa on vapaana, kun Santeri jää kotiin. Myös Tuukka on perunut lähtönsä. Aatu, Pyry, Eetu, Tomi, Milad ja Arttu on ilmoitettu. Pasi tulee kisoihin omalla kyytillä. Pekka huoltaa ja Miro tunaroi. Ei kun tuomaroi. Lähtö lauantaina linja-autosemalta klo 7.30. Treviligt resa!
Kolme kovaa harjoitusta, armeijan esterata ja uinti Kainuun Prikaatilla väsyttivät nuoret painijat sopivasti Kajaanin leirillä. Kiitos Ylivieskan, Joensuun ja Varkauden painijoille. Ja erikoiskiitos Stevolle ja Mikalle hyvästä ohjauksesta.