Uudet JUNTTA NOUSEE-paidat jaetaan painijoille näillä näkymin helmikuun alussa. Lisenssikortteja jaetaan sitä mukaan, kun niitä Painiliitosta seuralle saapuu.
Lajimme suosio tuntuu jatkuvan. Niin painikouluun kuin väliryhmään on tullut sen verran uutta verta, että ryhmät ovat jälleen täpötäynnä.
Kajaanin painirintamalla tapahtuu 26.-27.tammikuuta. Tiedossa on painituomarikurssi ja junnujen leiri.
Simin Antti on seuran voitokkain painija. Antti oli nimittäin ainoa sarjavoittaja Oulun aluepaineissa.
..lauletaan suomalaisessa kansanlaulussa. Laulussa paimen ottaa kontin selkään ja lähtee lehmiä paimentamaan. Miten homma pelaa Juntassa?
Juntta on saanut yllätysvahvistuksen. Ja kaukaa. Itse asiassa tosi kaukaa. Oikeastaan Kaukaasiasta.
Kajaanin Juntta nimennee painituomari Jari Koivusalon viralliseksi Moskovan lähettilääkseen.
Ja täältä löytyy tietoja tämän "talven" kisareissuista.
Tilastot sen kertovan. Koko porukan pienin ei ole ollut treeneistä poissa kertaakaan. Painikoulun Oiva Rimpiläinen on syksyllä ryhmänsä kaikissa treeneissä. Suotta ei joulupukki muistanut ahkeraa nappulaa painitossuilla.
Keskiviikosta alkaen treenit pyörivät jälleen normaalisti. Kevään aikana kisoja on riittämiin. Ouluun lähdetään isolla porukalla jo lauantaina 13. tammikuuta.