Heli, Juho, Konsta ja Santeri lähtevät viikonloppuna Koululiikuntaliiton mestaruuspaineihin Järvenpäähän. Kisojen tuloksia ja ilmoittautuneita pääset katsomaan tästä.
Isommilta vääntäjiltä on jäänyt salin kaappiin paitoja, housuja, painitossuja yms. Hakekaa ne kotiin haisemaan tai ne hävitetään ongelmajätteenä. Koskee ihan kaikkia! Maanantaina 25.5. klo 15.32 tyhjennän kaappien sisällöön jätesäkkiin.
Santeri oli sarjassaan ykkönen ja Juntta seuroista kolmonen. Kajaanilaiset olivat edukseen kisoissa ja mukava oli olla reissussa isolla sakilla. Tuukka ja Jerekin painivat eka kisoissaan rohkeasti. Ensi kerralla kaikki on tutumpaa.
Linja-autoasemalta lähdetään aamukahdeksalta. Mukaan on lähdössä alun toistakymmentä vääntäjää. Täällä ohjeita tarkemmin reissua varten.
Voimanoston EM-kisat ovat menossa Ylitorniolla. Juntallakin on melkein "oma edustaja" kisoissa, kun Santerin ja Konstan isä repii rautaa ylös Suomen väreissä. Kvistin Jounin kisanostoja pääsee seuraamaan torstaina klo 15 livenä netissä oheisesta linkistä. Lycka till ja jalometallia rajalta Kainuuseen!
Äitienpäiväaattona lauantaina 9.5. klo 18 sauna lämminnä Pyörteen tilalla. Syötävätä ja juotavata tarjolla.
Pekan ryhmä juo simaa koko vappuaaton. Ei ehditä silloin painimaan.
Heman neljäs, Jarkko ja Oskari viidensiä. Juntta yhdeksänneksi paras seura SM-pisteissä. Siinä viikonlopun saldo lyhykäisyydessään. Juntta onnittelee ja kehottaa samalla poikia miettimään, että mitäköhän olisi tullut vähän hikisemmän talven jälkeen?
Kvistin Jounin komennossa Ryhmä Rämä yritti Liperin valloitusta sunnuntaina. Jounin kisaraportti ohessa.
Jarkko, Juho, Oskari ja Heman painivat 25.-26.4. Turussa käytävissä poikien kreikkalais-roomalaisen painin SM-kisoissa. Pojista Hemanin sarja voi vaihtua pykälää suuremmaksi. Lopullinen ratkaisu tapahtuu perjantain punnituksessa. Ilmoittautuneet näkee täältä: