Muistakaa pojat tuoda ilmoittautumislaput maanantaina treeneihin. Kemiin mennään lauantaina 14.3. ja Joensuuhun sunnuntaina 22.3.
Ja tuosta linkistä tarjolla matseja Ruotsista. Mittaa videolla rapiat 6,5 tuntia...
Ja uusilla säännöillä väännetään Kajaanin SM-molskilla. Uudet säännöt suosivat selkeästi pystypainissa aktiivisia ja varoituksiakin kuulemma rapisee, jotta ropse käy.
Haatajan Oskari sanan mukaisesti jyräsi vastustajansa maanrakoon Haukiputaan Eero Tapio turnauksessa. Kaikki mukana olleet pojat saivat hyviä matseja ja kukaan ei jäänyt ilman voittoja.
Valokuvaaja Pekka Agarthin ansiosta saimme tehtyä oman SM-kisajulisteen. Kun saamme julisteet painosta, niin painijat voivat saada niitä salilta.
Ensimmäisenä Kajaanin SM-paineihin ilmoittautui Vaasan Toverit. Junttamies luotsaa kisoihin kajaanilaisille tutut kaverit eli Immun, Karwanin ja Tuffiksen. Helsingin Tarmo tulee kisoihin 10 painijan voimin. Etelään muuttaneet Amirin veljekset ovat tulossa vääntämään mestaruuksista.
Avoimet Savo-Karjalan alueen TUL:n mestaruuskisat toivat seuraan kaksi mestaria. Valtteri ja Santeri voittivat sarjansa. JUNTTA ONNITTELEE!
SM-kisasivuille alkaa kertyä tavaraa. Kohta julkaistaan ja painetaan myös kisajuliste. Tuonne sivuille tulee myös talkoolista, jonne laitettu eri kisatehtäviä. Osaan on jo ihmisiä tiedossa, mutta vielä kaivataaan lisää käsiä kisoja tekemään.
Jos joku ei saa Petroviciä katsella tarpeeksi salilla, niin löytyy se netistäkin. Oheisesta linkistä pääsee Ylen nettisivuille, josta löytyy miesten SM-kisojen mitalimatsit. Siellä Stevo oli ylituomarina ja myös Koivusalon Jari oli tuomarina seurastamme.
Kajaanin Juntta ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään painisalilla sunnuntaina 22.2. klo 18. Esillä sääntömääräiset asiat + SM-painien järjestelyt. Painijoiden vanhemmat, tulkaa joukolla vaikuttamaan seuramme toimintaan!