Pekan ryhmä Aatulla vahvistettuna oli lauantain Savon sydänmailla. Varkaudesta tuli tukku selkä- ja sarjavoittoja. Leppävirran kylpylästä sitten taas kovia kyytejä liukumäestä. Santeri ja Johan viihtyivät kylmäaltaassa niin pitkään, että joutunevat pissimään seuraavat kaksi viikkoa istualtaan.
Olemme parhaillaan etsimässä sopivaa vaihtoehtoa seuran uudeksi verryttelyasuksi. Näillä näkymin puvun hinta painijoille tulee olemaan noin 45 euroa. Hinta riippuu mallista ja tilattavien pukujen määrästä. Jos haluat yritykseksi kautta olla tukemassa seuran työtä, niin ota yhteyttä. Verryttelyasusta tai painijoiden Juntta-paidasta löytyy varmasti sopivasti tilaa ja sopivalla hinnalla.
Varkaudessa painitaan lauantaina 20. marraskuuta. Reissuun lähdetään linja-autoasemalta lauantaiaamuna klo 7.00. Mukaan on lähdössä 13 painijaa. Paluumatkalla käydään pulikoimassa Vesi-Leppiksessä Leppävirralla. Seura ostaa kylpyläliput kaikille reissuun lähteville. Painijat huolehtivat itse omista ruokakuluista. Kisoissa on oltava voimassa oleva kilpalisenssi.
Kvistin Jounin komentama kahdeksan painijan sissipartio kävi suorittamassa tiedusteluretken Lapualla kreikkalais-roomalaisen painin maailmaan. Sarjavoittoon ylsivät Pyry ja Heli. Heistäkin Heli paini vapaata. Tarkemmin reissusta kaukopartiota johtaneen kapteenin raportista.
Juntan painikausimaksu on viimeiset viisi vuotta ollut tasan sata euroa. Seuran johtokunta on päättänyt korottaa ensi vuodelle maksua kymmenen euroa eli vuodenvaihteessa jaetaan 110 euron maksulaput kaikille.
Ja niin tuli tulokset Savostakin. Näyttääpi siltä, jotta Milad on päässyt yllättämään Rusasen Tomin. Kestin Pasi taas on voittanut oman sarjansa aloittelijoissa.
Lipposen Marko lähtee viemään porukkaa lauantaina Siilinjärven kuukausipaineihin. Lähtö linja-autoasemalta lauantaina klo 8.00. Mukaan ovat ilmoittautuneet Pyry, Eetu, Arttu, Tomi, Milad ja Pasi. Tuukka taisi olla vähän epävarma ehtiikö Lapista poronpurennasta.
Konstan synttärikakku sai olla myös Santerin mitalikakku. Santeri voitti Peräseinäjoen KLL-paineissa neljä ottelua ylivoimaisella pistevoitolla ja hävisi yhden samalla lailla. Tuloksena KLL-pronssia 30 kilon sarjasta. Juntta onnittelee.
Santeri, Heli ja Konsta vääntävät viikonloppuna Peräseinäjoella KLL-mestaruuskisoissa. Tuloksia voi seurailla oheisesta linkistä.
Kolme KLL-paineihin (20.10.2010)
Ensi viikonloppuna väännetään vapaan KLL-mestaruuksista Peräseinäjoella. Kajaania edustaa kolmikko Santeri, Konsta ja Heli.