Kisainfoa

Paini on parasta paikan päällä. Lähtemällä mukaan kilpailuihin kannustamaan jälkikasvua näet ja koet huomattavasti enemmän kuin telkkaria katsomalla kotosalla. Ja vaikka pojat tomeria reissussa ovatkin, niin aina silloin tällöin isän tai äidin kehu tai lohdutus olisi paikallaan - edellä mainitut asiat vain kun valmentaja ei ole läsnä.

Jos kisakalenterista löytyy joku sopiva päivämäärä, jolloin mukaan lähteminen olisi mahdollista, niin kysy valmentajalta. Mukaan pääsy on lähes varmaa etenkin silloin, kun lähdet omalla autolla ja otat seuran pikkupainijoita kyytiin... Seura maksaa näistä kuljetuksista pienen polttoainekorvauksen. Mahdollisuuksien mukaan teemme myös ns. perheretkiä bussilla, kunhan sopivia kisoja lähiseudulla järjestetään.

Ja sitten tärkeä juttu. Meidän seurassa ei odoteta ketään. Jos lähtö kisoihin on 7.00, niin se myös sitä on. Viisi minuuttia myöhässä on jo viisi minuuttia myöhässä.